søndag den 9. oktober 2011

Nå, så er der snart udstilling i Herning, og det er jo en dobbeltudstilling, så vi regner med at sove hos min storebror i Vejle, da vi synes det er lidt langt at køre fra Hellerup og til Herning to dage i træk ;D Jeg glæder mig rigtig meget, jeg elsker de der udstillinger, je gsynes, det er sååååå hyggeligt og sidste gang gik det endda rigtig godt for os, Mars (mico) blev BIR (bedst i racen). Det var vi meget tilfredes med:-) Idag har min mor og jeg været hos nogen med en Lagottohvalp og klippe den, den var såååå nuttet kan jeg godt sige dig! Jeg lover, at jeg mindst vil skrive når vi har været i Herning, men nu må vi se om det ikke bliver før!:-) Her er lige et par billeder af Lagotto hvalpe!:-)

De kan som i ser, se rigtig forskellige ud, og kan have mange forskellige farver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar